Suomalainen Noviisi Ja Redmi 3s Prime Ongelma!


Rjiii

Members
Nov 8, 2016
1
11
Geekbuying lähetti uuden puhelimeni global versiolla. Avasin sen ja aloin asentaa tietojani, sitten tein klassisen mokan, suljin puhelimen vahingossa, olin varttia aikaisemmin laittanut miuin päivityksen lataukseen ja se ei ilmeisesti latautunut…. En tiedä.... Puhelin ei vaan avautunut valikkoon, ensin miu-logo ja sitten android ja sitten puhdas sininen taulu (ylhäällä Wifi,akku, sim jne näkyi) muutamaksi sekunniksi ja sitten mustaksi.
Ihmettelin kun ns. factory-boottausta en löytänyt mistään. No ... Pääsin kiinankieliseen valikkoon ja MIUI-foorumista (asia tai global) sain ohjeet asentaa ensin global rom downloadin kautta pc:n avustuksella ja sitten TWRP ja sitten EU-rom. Sain lukituksen avauksenkin, mutta en päässyt vielä sinne asti.
Homma torppasi ehkä jo Qualcom-driver asennukseen, minun Vistani (32-bit) asensi MTK-driverin, liekö se oikea??? ja puhelin näkyy laitehallinnassa Android-puhelimena. Purin ROMin ja asensin Miu-flashin ja kun romin piti alkaa asentua, puhelin boottasi ja avautuikin taas virheelliseti. Yritin uudestaan mutta nyt tuli uusi vika, kun näppään keltaisesta kiinankieliboottausvalikosta download, puhelin boottaa ja avautuu tyhjään siniseen tauluun.
Olen ihan aloittelija enkä tunne androidia lainkaan, dos oli aikanaan hyvinkin tuttu ja miksei windouskin alkuaikoina. Olen vielä nuori mies, kohta 63 v ja olishan tämä kiinanihme mukava saada pelittämään.
RJiii