VoLTE on Note 9 PRO joyeuse don`t work


elcriado

Members
Sep 21, 2020
5
3
Hello, I have updated to version 11.0.7 on a Redmi note 9 Pro EU (Joyeuse) and Volte has stopped working, both VoWIFI and VoLTE work in 11.0.4 previously.

Sorry for my English.
Thank you


Hola, he actualizado a la version 11.0.7 un Redmi note PRO EU (Joyeuse) y VoLTE ha dejado de funcionar, tanto VoWIFI como VoLTE funcionaban correctamente con la version 11.0.4.

Gracias
 
Volte is working mu phone(11.0.7)

You try clean install with trwp.

c80084689c1a23d813f6ea9724e404ff.jpg


Redmi Note 9 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Volte is working mu phone(11.0.7)

You try clean install with trwp.

c80084689c1a23d813f6ea9724e404ff.jpg


Redmi Note 9 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hello!! thanks for de reply, yes i restore to factory settings, wype data, cache in TRWP and reinstal ZIP.

Same result,
 
Hello, I have updated to version 11.0.7 on a Redmi note 9 Pro EU (Joyeuse) and Volte has stopped working, both VoWIFI and VoLTE work in 11.0.4 previously.

Sorry for my English.
Thank you


Hola, he actualizado a la version 11.0.7 un Redmi note PRO EU (Joyeuse) y VoLTE ha dejado de funcionar, tanto VoWIFI como VoLTE funcionaban correctamente con la version 11.0.4.

Gracias
ya probaste habilitando volte de nuevo con el código de teclado?
 
ya probaste habilitando volte de nuevo con el código de teclado?
Hola, si habilitando y deshabilitando, tambien he reinstalado todo haciendo wipe y restaurando de fabrica y nada, me sale el icono de VoWifi pero no el de VoLTE como antes.
 
Hola, si habilitando y deshabilitando, tambien he reinstalado todo haciendo wipe y restaurando de fabrica y nada, me sale el icono de VoWifi pero no el de VoLTE como antes.
Revisaste si cambio el imei? Y que no sea problema de la operadora?

Enviado desde mi joyeuse mediante Tapatalk
 
A que ye refieres con el cambio de IMEI?? Esta tarde he realizado la consulta al operador, estoy esperando respuesta.
A veces se daña la partición dónde están los imei y se pierden

Enviado desde mi joyeuse mediante Tapatalk
 
Hello,

fresh install of 11.0.5 -- volte and vowifi don't work.

Carrier check is enabled and toggles are present:
  • volte enabled - no change, no indicator, calls are wotking
  • volte indicator present if I slide down, but now each received call is from "unknown number"
  • vowifi enabled -- no indicator, each received call is from "unknown number"
Upgraded today to 11.0.7 via menu and twrp and no change, same behavior.

I have to disable both toggles to see who's calling. Any suggestion?
 
Last edited: