Nog Hier En Daar Een Klein Beetje Engels


cornholio

Members
Feb 21, 2017
15
13
Hoi , ik ben hier nieuw, heb juist Mi3 (2dehands) , na upadate van miui6 tot miui8 nl werkt alles pefect.
Enkel datum notificatie is in het engels , hoe kan ik het oplossen.
Miui by Xiaomi.eu 8.2.1.0 (mxdcndl)
android 6.0.1 mmb29m
Bedankt.
The Great Cornholio
 
Bedankt voor snelle reactie , dan wacht ik tot vrijdag , want nu geen update voor mij beschikbaar.
Nog een ding , heb meerdere apps voor "dubble tap to wake" geprobeerd maar niets werkt naar behoren.
Is een andere oplossing daarvoor?
Gr.
Cornholio
 
Sorry voor de korte reactie eerder vanavond, ik stapte net in de auto.
Bij deze wat uitgebreider antwoord. Wij updaten de vertaling van de rom aan de hand van de wekelijkse veranderingen. Om ook nog ondersteuning te geven voor stable releases is meer werk nodig en kan ik niet zelf bijhouden en controleren want ik draai de weekly rom. De update naar weekly moet je trouwens handmatig doen, je zal hiervoor geen update krijgen op je telefoon, aangezien 8.2.1.0 een stable release is en deze geen wekelijkse update krijgt. Je kan dus gewoon de laatste weekly van afgelopen vrijdag gebruiken, of als je wil wachten tot volgende vrijdag kan dat ook. Dubble tap to wake kan ik je niet mee helpen, wellicht dat je wat vindt op het forum hier of als je je vraag in het engels stelt dat er mensen zijn die er ervaring mee hebben.
 
Hartelijk bedankt .
Hoe moet ik "weekly" update handmatig doen?
Ben nog een klein beetje groen in deze materie.
Greetz.
Cornholio
 
Als het goed is heb je wel al een custom recovery (twrp)?
Als dat het geval is download je eerst de rom van afgelopen vrijdag.
https://www.androidfilehost.com/?w=files&flid=154253
Hier het Mi3WMi4W bestand downloaden en op je telefoon zetten (handigste is gewoon meteen vanuit de browser van je telefoon zelf downloaden). Opstarten in twrp, als je dat nodig vindt nu een nandroid backup maken. Full wipe inclusief dalvik en cache, .zip bestand van de rom selecteren en eventueel nog superSU flashen
 
Last edited: