Help In Dutch Language?


Handleiding voor noob ...

  • Help

    Votes: 1 100.0%
  • Answers

    Votes: 1 100.0%

  • Total voters
    1

Andre1971

Members
Jul 13, 2016
2
13
Kan iemand mij stap voor stap uitleggen om de eu rom op een redmi note 2 te krijgen? Nu zit versie 7.5.1.0 erop zonder nederlands. Kan het land ook niet op nl krijgen. Iedere keer een mislukte activering sms krijg ik. Help mij a.u.b. ?
 
Dad Andre,
Gewoon de rom hier downloaden (HMNote2) en installeren via de updater app. (vind je bij tools)
Best wel data, dalvik en cache wissen. succes
 
  • Like
Reactions: Stefano131270
Dad Andre,
Gewoon de rom hier downloaden (HMNote2) en installeren via de updater app. (vind je bij tools)
Best wel data, dalvik en cache wissen. succes
je gaat ervan uit dat iedereen weet hoe je data,dalvik en cache moet wissen.
In de praktijk haak ik daar al af.lol
 
Dad Andre,
Gewoon de rom hier downloaden (HMNote2) en installeren via de updater app. (vind je bij tools)
Best wel data, dalvik en cache wissen. succes
ik heb nu versie 5.10.16 van xiaomi.eu
werkt het dan hetzelfde?
 
Dag Reppy,
wat bedoel je met werkt het dan hetzelfde?
Bedoel je dat je op dezelfde manier je rom kan updaten?
Ik denk het wel. Heb versie 5.10.16 zelf niet gehad maar veronderstel dat daar ook wel tools met updater opstaan.
Kom je er niet uit vraag gerust, als ik kan help ik je graag.
 
Ja, dat bedoel ik.
Werkt het updaten dan hetzelfde?
Ik heb deze vraag al eerder gesteld op dit forum, maar toen kreeg ik een heel moeilijk verhaal over twrp en boot loader en dat soort ingewikkelde materie.
Ik vermoed zelf dat mijn vraag toen verkeerd is begrepen en dat men misschien dacht dat ik van een Chinese rom naar een xiaomi.eu rom wilde.
Wat ik nu heb is het volgende
Screenshot_2016-07-19-04-58-14_com.miui.home.png
Screenshot_2016-07-19-05-01-26_com.android.updater.png
Screenshot_2016-07-19-05-01-37_com.android.updater.png
Screenshot_2016-07-19-05-01-48_com.android.fileexplorer.png
 
Dag Reddy,
Ik zie dat je al een rom hebt gedownload. Dan selecteer update pakket en kies je de rom die je gedownload hebt. (6.7.14 zie ik)Het verhaal dat je de vorige keer gekregen hebt is zeker niet verkeerd. Je zal zien dat wanneer je de update doet de telefoon opstart in twrp. Je kan dit ook zelf door herstarten in recovery of door je telefoon uit te schakelen, weer op te starten en terwijl de volume + knop ingedrukt te houden . Het updaten kan een tijdje duren zie dat je battery is opgeladen. Wanneer de rom is geïnstalleerd zal hij vragen of je SuperSu wil installeren zodat je root toegang hebt. Ik weet niet of je van België of Nederland bent maar als je je telefoon root kunnen sommige apps daardoor niet meer werken zoals bv yelo van telenet. (doordat telenet dit niet wil).
 
Oké, dank je voor de tip en je uitleg.
Ik weet nog niet of ik het ga proberen, ik ben er toch nog niet helemaal gerust op.
Wat bijvoorbeeld als er iets mis gaat?
Kan ik dan mijn toestel in de prullenbak gooien?
Twijfels
 
Of je het doet moet je natuurlijk zelf beslissen.
En ja er kan altijd iets misgaan. Maar voor ieder probleem is er natuurlijk altijd ook een oplossing.