How to update my xiaomi mi3 device?


Wilrik95

Members
Aug 29, 2014
5
11
Hi,
I have a Dutch rooted version of miui V5.
The updater app says that I have 4.2.14.
But it also says "You have the latest version already installed".
So I can't update it.
Does anybody knows how I update it?
 
i'm new in this stuff. how do I do that
simpel download the cancro mi3w rom vanuit het tabblad roms hierboven!

het is de laatste op dit moment 4.8.22. Download dat zip bestand an zet het in het geheugen van de mi3 telefoon.

Ga vervolgens naar je instellingen helemaal onderaan de lijst "about phone" zoek 1 x naar systeem updates, druk op menu links onder knop onder je scherm, en selecteer handmatig het gedownloade rom bestand!
-----------------------------------------------
Het kan zijn dat deze wijze crashed of iets dergelijks, zorg dan datje het gedownloade bestand hernoemd naar "update.zip".
Dan vervolgens via de recovery mode van de mi3(tijdens opstarten volumeknop harder+ powerbutton ingedrukt houden en bij het milogo aleen power los laten).

volume toetsen is navigeren, power is keuze bevestigen.. via dit menu kun je ook de mobiel laten updaten met een update.zip bestand.

mocht je onverhoops verkeerd navigeren in de recovery of vastlopen in het menu, houd dan de power ingedrukt tot de telefoon uitschakeld, vervolgens kun je op normale wijze opstarten of opnieuw de recovery proberen te benaderen..
------------------------------------------------
!!!Maak in alle gevallen alvorens je begint een backup van je gegevens op een pc oid, ik ben niet verantwoordelijk voor t verlies van gegevens!

Daarnaast zorg ook dat je zeker bent dat je de rom pakketten volledig hebt gedownload.. t zal niet mijn eerste keer zijn dat ik een rom flash terwijl die niet 100% gedownload was en afgekapt was door de browser.

Succes!
 
heel erg bedankt! het is gelukt!
Heel fijn om te horen! Veel plezier ervan..

Helaas is vanwege de aflevering van mijn oneplus one, mijn mi3 al vanavond opgehaald door een collega die hem graag wilde overkopen. Ik zal dusm, totdat ik misschien ooit een mi4 of zelfs mi5 aanschaf, niet heel vaak meer op het forum actief zijn.
 
Hi,
I have a Dutch rooted version of miui V5.
The updater app says that I have 4.2.14.
But it also says "You have the latest version already installed".
So I can't update it.
Does anybody knows how I update it?
Wait the arriving of new version of MIUI.