MIUI 1.1.14 R2 {Met Nederlands} - Fouten/Suggesties


Waarom het niet werkt is heel simpel je hebt niet het juiste miui au framework ik zal binnenkort wel even een pakketje maken. Unkownbomb super:D
 
Waarom het niet werkt is heel simpel je hebt niet het juiste miui au framework ik zal binnenkort wel even een pakketje maken. Unkownbomb super:D

Ga jij een flashable dutch pack maken voor MIUI-dev? Begrijp ik dat hieruit?
 
Hij doet het hier trouwens perfect behalfve dat alleen het framework niet vertaald is maar dat kom mss nog wel.
Verder zijn sommige zinnen wat lang.

Om een kleine suggestie te geven bij het telefoon blok wat je weg kunt halen. Door het blok naar onderen tegeven. Staat daar onder open nummer kiezen.
Misschien kun je dat vervangen door toetsenblok.
 
Ga jij een flashable dutch pack maken voor MIUI-dev? Begrijp ik dat hieruit?

Ja dat moet niet zo heel moeilijk zijn. Er ontbreekt eigenlijk maar een file in het hele pack dus:)
Hoewel mijn eigen rom ook gebasserd is op MIUI au.
 
Hier dus ook niet... :(



Weird... Ik gebruik niks van de MIUI_Au versie, ik heb XJ's versie van dit forum: http://www.miui-dev.com/forums/showthread.php?2486-MIUI-DEV-1.1.28-D2W

Is het de bedoeling dat ik de ROM opnieuw flash (alles wipe) en direct erna dan de NL pack flash net zoals ik bij de EN pack heb gedaan?

Ik weet niet wat jij met je "EN pack heb gedaaN". Maar inderdaad. Alles wipen. 1.1.28 erop zetten (D2W of A2SD, wat je wilt) en inderdaad, daarna apart language pack NL flashen net als je ROM flasht.
 
Unkownbomb heeft prima werk afgeleverd het werkt gewoon hoor....:)
Ik weet niet of hij ook een pack voor de 1.2.4 release kan regelen. Zover ik hoorde was er maar een string gewijzigd maar zaten er verder voornamelijk bugfixes is in dat zou dus niet zoveel werk moeten zijn. Anyway dit weekend heb ik tijd dus als hij de nieuwe versie uitbrengt zal ik het framework er nog even instoppen. :D
En dan zou het zeker weten moeten werken op elke rom. Oja en verder nog een paar posts boven deze heb ik nog een paar suggesties voor de vertaling.
 
@jan-willem3 Gaat het hier eigenlijk over de gehele ROM die dan Nederlands wordt of alleen om de APKs?
 
De gehele rom word Nederlands behalve de notificatie bar bijvoorbeeld en alles wat daarin in gebeurd. Voor de rest geheel in nederlands.