Nederlandse Taal Voor Redmi 4 Pro/prime


MEVORA

Members
Jul 30, 2017
10
1
beste allen,

ik heb via een andere topic een uitleg kunnen volgen om mijn redmi 4 pro te kunnen unlocken en TWRP te kunnen toepassen. DIT IS DUS AL GELUKT :D alleen loop ik vast bij het flashen van de rom. Hoe doe ik dit?

alvast bedankt !!
 
Waar loop je vast? Krijg je foutmeldingen of bedoel je dat je even een stappenplan nodig hebt?
 
Waar loop je vast? Krijg je foutmeldingen of bedoel je dat je even een stappenplan nodig hebt?
jeeeeej snel antwoord. ik heb een stappenplan nodig. ik kan jammer genoeg nog geen links sturen via dit,, anders had je de rom kunnen zien.
 
Ja ik heb een tijdje geleden ingesteld dat ik een email-notificatie krijg voor de Nederlandse berichten hier, volgens mij leest anders bijna niemand het. Als ik straks thuis ben zal ik deze post wijzigen en een uitleg voor je geven, en je meteen de link geven naar de juiste rom.
 
Ja ik heb een tijdje geleden ingesteld dat ik een email-notificatie krijg voor de Nederlandse berichten hier, volgens mij leest anders bijna niemand het. Als ik straks thuis ben zal ik deze post wijzigen en een uitleg voor je geven, en je meteen de link geven naar de juiste rom.
oke, thanks
 
hoelaat denk je thuis te zijn? want ben nogal hyper om t voor elkaar te krijgen xD.. ben al vanaf dat ik wakker ben bezig met dit ding
 
Ik ga er vanuit dat er niks meer op je telefoon staat wat je wilt houden of dat je al back-up hebt gemaakt van bestanden die je wilt behouden.
Begin met dit bestand op het interne geheugen van je telefoon te zetten: https://www.androidfilehost.com/?fid=961840155545572222
Je kan het beste meteen op je telefoon downloaden dan hoef je niet moeilijk te doen met kabeltjes en overzetten vanaf je PC.
Zet je telefoon nu uit. Schakel hem weer in maar dan met volume up en aan-uit knop ingedrukt.
Ik heb hem in het Nederlands ingesteld (twrp) dus ik zal de stappen in het nederlands schrijven. Kies voor wissen en schuif de balk naar rechts.
Daarna ga je naar installeren en kies je voor het .zip bestand dat je net hebt gedownload. Als je roottoegang wilt moet je nog apart de superSU.zip installeren. Hierna kan je opnieuw opstarten en alles instellen. Voor de eerste eer opstarten kan even duren.
 
als ik de volume up en power button indruk kom ik in een scherm met goude knoppen waar wissen niet tussen staat.

volgens mij is dus mijn TWRP niet goed geinstalleerd. zou je me daar dan ook mee kunnen helpen? of is het wel goed??
 
Dan lijkt het erop dat het unlocken van de bootloader toch niet is gelukt, weet je zeker dat dat goed is gegaan? Welke rom versie staat er nu op, de officiële china dev versie of een rom die er uit de doos opstond?
 
volgens mij was t goed gegaan,, ik doe t nog een keer. wat de rom betreft heb ik em zo vanuit de doos.. wel updates gedaan natuurlijk.
 
Oke, en twrp? Bij mij kom ik in de recovery met volume up, misschien dat het bij jou volume down is? Naar recovery booten kan ook vanuit de updater app als het goed is
 
HET IS GELUKKKKTTTTTTTTTTTTT suuuuper dope dat je me hebt geholpen.. bij dat twrp moest ik nog iets doen wat ik dus niet deed. topTOPTOPTOPTOPTOPTOP