Klein foutje?


bn_

Members
Aug 26, 2013
52
20
Als je bij je instellingen gaat en bij Weergave, kies je scherm af en kan je zeggen 30 minuten; maar nadien komt er terug bij de instellingen te staan: Never sleep... Zijn jullie dit vergeten vertalen of is dit een foutje en moet het zijn Nooit?

Ook nog ergens een kleine vertaal fout ergens gevonden bij MMS settings dat er MSS stond maar moet ik even terug opsnorkelen en zal ik hier wel bij aanpassen
 
Ik zal er naar kijken / I will look into it
 
See screenshot, text is out of place. I don't know if this is fixed yet, I'm using version 2.8.10

2wd0ju9.jpg
 
Redmaner, probleem lijkt opgelost te zijn; maar probleem blijft nog steeds dat je 30 minuten -> Altijd aan komt te staan na controle van je weergave -> vertalingsfout ergens?
 
Redmaner, probleem lijkt opgelost te zijn; maar probleem blijft nog steeds dat je 30 minuten -> Altijd aan komt te staan na controle van je weergave -> vertalingsfout ergens?
Klopt helemaal, het moet 'nooit' zijn. Ik zal het voor vrijdag aanpassen.

See screenshot, text is out of place. I don't know if this is fixed yet, I'm using version 2.8.10

2wd0ju9.jpg
Ook dit is nog niet opgelost. Ik ga het aanpassen
 
Last edited:
Problemen zijn hoogstwaarschijnlijk opgelost. Ik moet alleen die pincode nog een keer controleren.
 
Bij versie 3.9.27 is de tekst voor pininvoer wel kleiner, maar loopt nog steeds door.
Eigenlijk zou de tekst over twee regels moeten gespreid worden.
 
Last edited by a moderator:
Bij versie 3.9.27 is de tekst voor pininvoer wel kleiner, maar loopt nog steeds door.
Eigenlijk zou de tekst over twee regels moeten gespreid worden.
Weet ik, moet nog gefixt worden