Mi Max 2


peter123#

Members
Nov 6, 2017
32
20
hallo allemaal

ik heb net een mi max 2 besteld bij bel simpel mag ik er dan van uit gaan dat deze niet in het nederlands is ,

stel je nou voor dat dat niet zo is hoe ga ik dat dan voor elkaar krijgen , zie wel wat staan met twrp of zo iets maar dat zegt mij nog niet zo heel veel . alvast bedankt kom er nog op terug

hoop dat post nl op tijd is
 
Ik zou het niet weten of die in het Nederlands is. Officieel in ieder geval niet. Ik weet niet waar belsimpel hun toestellen vandaan haalt maar dat zullen wel grote partijen uit China zijn, waar ze ook een stuk goedkoper zijn als bij belsimpel. Alleen krijg je er dan twee jaar garantie bij. Sommige leveranciers uit China zetten er hun eigen troep op waardoor de software weliswaar in het Nederlands is maar die rom wil je er niet ophebben. Misschien dat belsimpel er ook wel een eigen rom op zet en hij in het Nederlands is te gebruiken maar ik zou je adviseren om de xiaomi.eu rom erop te zetten als je hem in het Nederlands wil gebruiken. Kijk eerst maar als je hem hebt of hij in het Nederlands is dan help ik je eventueel wel verder.