Should I change to the Nitrogen ROM on new Mi Max 3?


Have same problem here, im from Denmark and cant even use mi max 3 for talking cause a very poor signal
Hej Jeg får min telefon i næste uge Mi Max 3, 64/128 men jo flere kommenter jeg læser her og prøver at forstå de high tech hoveder hvordan man kan installere alt det der skal installeres, desto bange bliver jeg. Bor du i KBH? kan vi måske aftale at du kan hjælpe mig med installationen. Jeg ved 100 % det kommer til at gå galt. Hilsner Gilberto
 
Hej Jeg får min telefon i næste uge Mi Max 3, 64/128 men jo flere kommenter jeg læser her og prøver at forstå de high tech hoveder hvordan man kan installere alt det der skal installeres, desto bange bliver jeg. Bor du i KBH? kan vi måske aftale at du kan hjælpe mig med installationen. Jeg ved 100 % det kommer til at gå galt. Hilsner Gilberto
Sad to tell you "jeg ved heller ikke hvordan man gør"
But live in Bagsværd yes. But i send my phone back to china so they can have a look on it.
Right now in this minute im looking for if the honor note 10 will work in Denmark, then i will buy this to
 
Wich means... sorry its the first time ever i have a phone with fake rom
Its very frustrating, i put it away again and use my zenfone 3 ultra instead, but still hope i can use my new mi max 3 one day
Same here... Loved and still love my Asus zenfone 3 Ultra

Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: BigDisplay
Same here... Loved and still love my Asus zenfone 3 Ultra

Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
I have the zenfone 3 ultra to.
But now i bought the honor note 10 to, it really rocks and is a perfect substitute for the ultra phone and it all works 100%

Sendt fra min RVL-AL09 med Tapatalk
 
  • Like
Reactions: Zenn66