Eu Rom Op Je Xiaomi Zetten


Byrn63

Members
Jul 16, 2017
2
13
waarom is er geen duidelijke uitleg, bedoel ik dus met video-uitleg (Youtube), een stappenplan om je mobiel klaar te maken voor EU gebruik, installeren van de Nederlandse taal etc, of is die eral en kan ik het niet vinden in de Nederlandse versie?
is dit geen idee voor de moderators?
het gaat allemaal zo omslachtig en je blijft aan het zoeken, als je er één maakt is het meteen duidelijk.
 
Omdat er eigenlijk vanuit wordt gegaan dat je weet waar je mee bezig bent als je custom roms flasht. In de OP van de weekly staat altijd een stappenplan. 1. Unlock bootloader. 2. Flash TWRP en 3. Flash rom. Welke stap ben je en heb je uitleg bij nodig dan kan ik je helpen?
 
  • Like
Reactions: Byrn19
Wil een Mi Max 2 gaan bestellen, zie eigenlijk een beetje op om het flashen, is wel een gedoe vind ik persoonlijk, voor jullie zal het wel appeltje eitje zijn, maar goed, als je mij wilt ondersteunen hierbij klinkt super, de Note heeft iemand voor mij gedaan, maar ben zijn adres kwijt, stom stom haha,
Heb je een site wat het beste is qua bestellen, wil een gouden kleur (voor mijn vrouw), 4 gig ram en 64 gig opslag.

Heb nu zelf een Redmi Note, echt super telefoon, wil geen ander meer vandaar.

Zag bij Geekbuying dat je ook vanuit Duitsland kan bestellen, is nog €13 goedkoper als vanuit China bestellen, dus denk dat ik daar maar bestel, maar als je een goede tip hebt, van harte welkom :)