Nederlands(belgië)


dewingerd

Members
Jun 15, 2016
65
20
Ik heb de eu-rom op mijn Mi Mix 2. Werkt super !
Als ik naar de taal instellingen ga kan ik enkel nederlands kiezen en niet nederlands(België).
De "locale" staat dus op nl_NL. Voor sommige apps zoals Navigon heb ik de locale nl_BE nodig om de vlaamse stem te kunnen selecteren.
Zou het eventueel mogelijk zijn om nederlands(België) toe te voegen aan de standaard beschikbare talen ?
 
  • Like
Reactions: redmaner
In de volgende release zit Nederlands België :)
 
Last edited:
In de volgende release zit Nederlands België :)

Goede dag, ik heb recent een Redmi S2 gekocht en had niet stil gestaan bij het feit dat de MIU niet in het Nederlands zou kunnen gezet worden. Toen ik het toestel afgelopen weekend ontving ben ik tot deze conclusie gekomen. Mijn vraag is dus: Komt er voor deze telefoon Nederlands/Belgische ondersteuning?
Of misschien volgende te overwegen: als ik daar de MIU 10 opzet (miui_HMS2Global_V10.0.1.0.OEFMIFH_34f6fa6afb_8.1), heeft die versie NL ondersteuning, en zo ja, gaat dat perfect werken op de Redmi 2S ? Dank voor uw antwoord beste Redmaner !

EDIT: klopt, zonet is de MIU Global 10.0.1.0 (OEFMIFH) systeemupdate automatisch binnen gekomen op mijn Redmi S2, en warempel: NL is nu ook beschikbaar, dat is perfect, bedankt Xiaomi en alle mensen die aan de vertaling achter de schermen hebben meegewerkt !
 
Last edited: