MULTI 6.1.14


Status
Not open for further replies.
No no. The notification appears. If prisoners, the e-mail application is loaded, but the e-mail header is only visible! The text does not appear! If you back out, then in again, it'll be fine.
 
Working very good on RN2. Better then stable 7.1.1 and best of beta until now (almost as 5.10.22)
No problem. Very fast. Battery very good. Using nova launcher not miui.
Camera also good.
 
  • Like
Reactions: junkname
A ver si alguien puede ayudarme. La sincronización del correo de la aplicación nativa o de Gmail, tanto en wifi como en datos, me falla. También los mensajes de Facebook Messenger o WhatsApp me llegan tarde o no me llegan cuando está el móvil con la pantalla apagada. En seguridad, los tengo puestos para que autoarranquen, en Uso de batería tengo apagado el modo de ahorro, En Seguridad, Batería lo tengo puesto para que no limpie nunca los procesos. En los ajustes de wifi está siempre activa durante la suspensión... Entonces por qué algunas veces no me llegan las notificaciones hasta que no enciendo la pantalla o abra el Messenger o WhatsApp? tengo alguna configuración mal o algo que deba poner en algún ajuste para solucionarlo?

Vete a ajustes > ajustes adicionales > batería y rendimiento > administrar uso de batería de aplicaciones > elegir aplicaciones

Ahí pinchas en gmail (o la aplicación que quieras), eliges personalizado y donde pone red en segundo plano, eliges mantenerse conectado
 
Creo que es la mejor rom hasta ahora. 28 horas encendido, dos horas de pantalla y todavía tengo 51% de batería.

RN2
 
Creo que es la mejor rom hasta ahora. 28 horas encendido, dos horas de pantalla y todavía tengo 51% de batería.

RN2

Vete a ajustes > ajustes adicionales > batería y rendimiento > administrar uso de batería de aplicaciones > elegir aplicaciones

Ahí pinchas en gmail (o la aplicación que quieras), eliges personalizado y donde pone red en segundo plano, eliges mantenerse conectado
English please.
 
  • Like
Reactions: thaimax and delboy
Vete a ajustes > ajustes adicionales > batería y rendimiento > administrar uso de batería de aplicaciones > elegir aplicaciones

Ahí pinchas en gmail (o la aplicación que quieras), eliges personalizado y donde pone red en segundo plano, eliges mantenerse conectado
Hi....my gmail or mail does not leave me where you say your whastapp or other applications ..... yes, but not Gmail
Sl2

Enviado desde mi Redmi Note 2 usando Tapatalk 2
 
20221f062890d7b78eef427335b5e93e.jpg

Finally! Battery improvement, Thanks a lot <3

Sent from my Mi-4c using Tapatalk
 
This guy is very annoying. Otherwise RN2 rom works great except BT and Skype still freezing very often.
 
Hi!
My Redmi Note 2 (myfirst MIUI phone) came with crappy spy/bloatware loaded MIUI 6 vendor ROM so this new one is like a box of chocolates for me and my phone. THANK YOU!

I haven't tried much in 30 minutes since install but I do have a few questions regarding features:
1. ringtone and notification volume - wasn't this decoupled allready?
2. Mi Sound Enhancer - choose headphones - Piston 3 missing (someone was explaining how great Piston3 sound and if you select them in enhancer in MIUI 7 they are sound even better) Is this option only in stable? But considering question 1. this is really not important.

Thanks again
 
Status
Not open for further replies.

Similar threads

  • Locked
HyperOS 1.0 24.3.4
Replies
150
Views
42K
  • Locked
HyperOS 1.0 24.2.26
Replies
161
Views
49K
Replies
259
Views
66K
  • Locked
HyperOS 1.0 24.1.29
Replies
227
Views
120K
  • Locked
HyperOS 1.0 24.1.22
Replies
193
Views
65K